Domingo, 2 de Dezembro de 2007
L cura i la criada

Ua beç un cura, diç que fui pa l'eigreija i que lhebaba ua criada. I que chegórun al pie de la pila d'auga-benta i que mirou pa l altar i deç l que le diç pa la criada:

- Stá l diabo deitado no altar! Diç:

- Tu quedas eiqui i you bou alha. Se se metir comigo tu solo dizes assi: "amen, amen, amen!.

De maneiras que la criada quedou donde l cura la amdnou deixar quedar i el seguiu pa l altar. Chegou alhá, quei era? Un cochico. Staba anton un cochino deitado no altar. L cochico çque l biu a el sacamugiu-se i scapou i abeixou para baixo. Por donde se habie de meter?! Por an baixo de la spiernas de l cura. Cunforme se metiu... l cura scapou cun l cura an riba de l cochino. I apuis el ye qu'iba dezindo:

- Ai que me lebam! Ai que me lebam!

I anton la criada staba por fuora:

- Amen! Amen! Amen!

Até qu'apuis l cochino tanto andubo, tanto andubo que dou ua bulta i qu'atirou cun l cura an ne chano i l cochino scapou. I apuis que fui pa la criada:

- Anton nun sabies ir alhá quando me biste?!

- You solo dixe l que tu me mandeste dezir. Solo me mandeste dezir amen, amen, amen, you amen dixe.

(Cuntada por Angélica Bárbolo, an 20 de Dezembre de 2000)



Scrito por António Bárbolo Alves às 22:45
Link de l post | Comentar | Acrecentar als faboritos


Saber neste blog
 
Dezembro 2007
Dom
Seg
Ter
Qua
Qui
Sex
Sab

1

2
3
4
5
6
7
8

9
10
11
13
14
15

17
18
19
20
21
22

23
24
25
26
27
28
29

30
31


Últimos posts

Outro blogue

L sabor de las palabras

L cura i la criada

L nino Jasus de la Cartol...

L problema de las lhéngua...

L sermon (ua cunta)

Alguas nomeadas

Quadras populares

Folhetos

L populismo i l pobo

Arquibos

Dezembro 2007

Novembro 2007

Outubro 2007

Setembro 2007

Agosto 2007

Julho 2007

Junho 2007

Maio 2007

Abril 2007

Março 2007

Fevereiro 2007

blogs SAPO
subscrever feeds